Årets rensning

Idag blir det bio, 'Narnia; Häxan och Lejonet' är ju ett måste.

I övrigt idag så ska jag rensa garderoben, jag kommer knappt in i den längre. Måste slänga ut lite saker som jag vet att jag aldrig mer kommer använda, plus allting som är trasigt men som jag av sentimentala och förhoppningsfulla skäl inte vill göra mig av med. Tanken är att ifall jag rensar ut rätt rejält, så kommer jag få plats med alla väskor därinne. Och alla skor. Och alla halsdukar, mössor, hattar, kepsar, bälten, smycken, tofflor.... Jag måste verkligen rensa, och det är nu.

Oh, idag har jag även slängt massor med gammalt smink. Det borde man verkligen göra lite oftare, jag hittade grejer som jag inte ens minns att jag inhandlat, och absolut inte använt. Eller, rättare sagt så hoppas jag att jag inte använt de prylarna. Ick.

Nu är det jullov, väldigt välbehövligt. Handla sista julklapparna imorgon, jobba på fredag och öppna paket på lördag. Krogen på söndag och sen vetesjutton. Jag måste slå in julklapparna också.. Hmm.

Nej, garderoben var det visst! (rensa aldrig din garderob utan att lyssna på Bruce's 'Born to Run'- skiva.)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0