Magiskt

Här sitter jag med mina grymt snygga rödlackade naglar och filosoferar över hur min handväska egentligen fungerar. Nån utav er kanske har läst en viss barnbok om Tomten och hans magiska julklappssäck, där precis allt går ner? Då vet ni hur min handväska fungerar. Det är helt sjuk hur mycket grejer som går ner i den!

Nycklar, överdimensionerad Burberryplånbok (Smockfull med 'ICA-dra-bonus-kvitton'), nagelfil, nagellack, skolböcker, tre snusdosor (varav en är så gott som tom), tre anteckningsblock, iPod, kalender, lotion, cirka 5 lypsyl, småpengar, skolpapper, pennor (20st?), sudd, tre tuggummipaket, en svart fingervante och en blå fingervante (?), en burk c-vitamin, en burk bafucin, näsdukar, Ica personalbrickan, stift, hårsnoddar, hårspännen, täckstift och läppglans. Mer än så har jag inte orkat rota upp, men ni ska veta att den här väskan inte ser stor ut. Vanlig axelväska, men lika magisk som Tomtens julklappssäck.

Jag har precis trampat motionscykel i 40min, och nu ska jag göra en kopp té och hoppa i badkaret en stund. Ska läsa ut boken jag håller på med, och sen vetesjutton.

(Jag men hej hopp, jag har väl nationellt i maB imorrn, har jag pluggat något? NEJ! gaaah..)

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Vantarna är mina! Hade stora problem med att hitta två som passade ihop i både färg och form så jag gick efter formen =)

2005-12-09 @ 00:07:38
Postat av: Pillan

vantarna är inte dina! den andra blåa och den andra svarta ligger i hallen/mitt rum. Du får hålla reda på dina vantar själv!

2005-12-09 @ 12:11:39

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0