Obesegrad

Då var julen över för den här gången, vilket känns allmänt skönt, trots att det var en bra jul. I söndags var det utgång som gällde, och jag var och svirade i Katrineholm för första gången. Inte lika bra musik som på Rolling, men skoj var det. Igår var jag ruskigt bakis, vilket inte var lika skoj. Men det är smällar man får ta.

Jag står numera som obesegrad mästare i Kalaha, vilket är det bästa spelet som finns. Jag vann cirka 30 gånger i rad mot min bror. Helt sanslöst kul. Monopol har det också spelats, men där gick det inte lika bra. Men jag kom i alla fall inte sist! =)

Bästa julklappen då? Bruce Springsteens samlingsbox pga 30års jubileumet av 'Born to run'- skivan. En skiva och 2 DVDer i en otroooligt sexig förpacking. Me like it.

Oj oj, H&M's vår/sommar katalog trillade ner i brevlådan idag; härligt! Dags att beställa lite sköna vårkläder, plus en massa partytoppar inför Bulgarienresan! =) Jag kommer att bli alldeles utblottad. Men tänk bara tanken; korta kjolar och babydoll linnen! Sommar! Värme! Vintern kan dra åt helskotta! Ah, nu är jag på jättebra humör. Därför ska jag dra ner humöret lite genom att trampa lite motionscykel och sen ta ett långt, varmt bad med en härlig badbomb från Body Shop! Hej!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

ÖH! Ska vi beställa ihop från HM-katalogen? Det är ju rätt smidigt och bra? Jag kommer förbi någondag och hämtar mina vinterskor. Jobbar du imorrn så ta gärna med dem ;). Puss på gurkan!

2005-12-27 @ 22:28:39
Postat av: maria

ahhh du fick born to run-boxen! jag är SÅ avundsjuk! :)

2006-01-06 @ 23:51:32
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0