Imorgon; Bye Bye!

Imorgon gott folk, då bär det av till Sunny Beach, Bulgarien. Just nu sitter jag och hinkar i mig echinacea, eftersom jag befarar att en liten halsfluss är på ingång. KUL. Nej, men jag är van.

 

Jag har fortfarande inte packat klart. Varför sitter jag här? Varför gör jag inte dte jag borde? Jag tvättar fortfarande. Saker hänger på tork överallt. Allt är en enda stor röra, pengar, pass, biljetter, väskor, kläder, pryttlar, snusdosor : Allt helvete ligger i cirka fyrtio olika högar. Digitalkameran och mobilen ligger på laddning. Men jag, som har massor att göra, spelar spindelharpan. Ja, du läste rätt. Jag skäms.

 

Adlen, min lilla älsking, hon fyller minnsan 18 bast idag. Stort grattis till henne! =) Men hon har fått tillräckligt med kramar av mig idag. Hon är het, och vi ska ha så inihelsike roligt när vi firar henne på onsdag. Först på playan, sen på restaurant, sen på parteeey.

 

Nej, jag ska hänga sista maskinen nu, sen ska jag börja anstränga mig. Yeah right.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0