Irriterande? Jaaa.

Okej, en snabb uppdatering på allt som gjort mig irriterad idag:

 

Det bör nog påpekas att jag sitter i kassan på ICA.

 

- Att man blir extremt torr i munnen av Göteborgs rapé

- Kunders idé om att ifall någonting inte ser ut som de förväntat sig, så borde det vara gratis

- Kunders idé om att det är idiotiskt att betala för påsarna

- Kunder som smyger med påsarna

- Kunder som tycker att 1.50 :- är rena rånet för en bra påse

- Kunder ifrån Stockholm (gnäll, tjat och klagomål)

- Det faktum att jag har bläck under ena nageln

- Äldre män (60+) som flörtar med småtjejerna i kassan

- Engelsmannen som alltid tilltalar mig med ett smörigt "Hellooo Perrrrnilla" (Stort leende)

- Kunder som blir upprörda om namnskylten sitter uppochner

- Kunder som plockar upp maränger och vindruvor först och mjölk sist (Eh, hallå?)

- Kunder som blir arga om man inte vill slå in frusna hallon istället för frusna jordgubbar (Till er har jag en sak att säga: Ta rätt sort, och förstå vad en PLU kod är)

- Kunder som inte säger hej

- Kunder som tycker att "det är så svalt i kassorna" (Sen när var 35 grader behagligt när man sitter inne i skjorta och tantbyxor?)

- Det faktum att kassornas luftkonditionering har varit trasigt i åtminstonde fyra år

 

Uppiggande, inte sant? Nu vill alla jobba i kassan. Tjao!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0