Shopping och Monopol

Tropisk hetta ska det bli nu i veckan. Underbar start med ösregn just för tillfället. Metrologer bör sysselsätta sig med något annat, kanske bli agronomer eller något annat.

 

Monopol igår med gamla järngänget. Jag vann, Petra fuskade, Josefina köpte inga gator alls och Elin spelade bort alla sina pengar på 5 minuter. Måste göras om, nästan inget slår en spelkväll. Bruce Springsteens konsert i lördags hade dock slagit det mesta - OM jag fått biljetter! Jäkla helvete, nästa år när han kommer med The E Street Band är det jag som åker upp fyra dagar i förväg och sover i biljettkön. Ida ska med, men det vet hon inte om. Jag måste ju ha sällskap både i kön och på konserten.

 

Var i Norrköping idag och handlade upp mina slantar, köpte de efterlängtade cowboybootsen som jag suktat efter så länge. Hittade äntligen rätt färg, höjd och storlek på klacken. Thank God!

Blev även partyskor till Bulgarien, kjol & partytoppar till samma ställe, och sedan en skön grå JL tröja, som var ett riktigt kap.

 

I veckan är jag ledig, så jag ska träffa Adlen, spela monopol med järngänget och sola lite. Det är inplanerat, resten är upp till er att fylla. Tjaoo!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0