Snart slut

Tiden går så himla fort. Skolan är slut om en och en halv vecka, och då är jag klar med första året på gymnasiet. Och om två år så är jag helt utan skyddsnät, har bara mig själv och alla mina planer. Känns nästan lite oroväckande, men bara nästan. Ska bli skönt att få börja leva på riktigt, med allt som jag har i tankarna som jag vill göra. Min lista på 'saker att göra innan jag dör' växer sig bara längre och längre. Bland annat ska jag bada med delfiner i Australien och spela Texas Hold'em i Las Vegas. Jag och pappa har spelat hela helgen, men han är snäppet vassare än mig.

 

I helgen jobbade jag en hel del, och åt god sushi. Imorgon bär det iväg till Tuna Park, mamma ska handla lite så jag hakar på. Kanske så kan man hitta nått. Dock inte min typ av butiker, men i alla fall, det skadar ju inte att kolla runt lite.

 

Jobbar på torsdag, sen måste jag ta tag i hemprovet i samhällskunskap. Det är en hel del att svara på, och jag har inte orkat börja. Men snart är det över för den här gången. Just nu vill jag bara att det ska vara den 26 juli så jag får ta del av lite riktig värme i Bulgarien. I höst ska det nog bli en weekend till antingen Paris eller Rom har jag tänkt. London låter inte helt fel det heller.

 

Har planer på att skicka in övningskörningspapperna den här veckan, det är helt sjuk hur seg jag är med vissa saker. Iofs lockas jag inte särskilt mycket av körkort, men det kan ju vara bra att ha. Nu blir det däremot ett bad så att jag kan läsa ut 'Underdog'. Sen ska jag ta itu med 'Krig och Fred' eller 'Holy Blood, Holy Grail'. Härligt! :)

Take care! / P


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0