alea iacta est

Bah, heldag på jobbet idag. En aning ont i nacken, men bortsett från det så överlever jag. Imorgon så ska Petra och jag hämta ut ett H&M-paket, alltid skoj. Efter att jag jobbat. Palla att börja halv tio imorgon, men man överlever väl. Börjar ju iaf nio på lördag, och det är ju snäppet värre. Men ljusglimten är att man får gå hem två, och det mina vänner, är aldrig fel.


Bra film på TV ikväll, Mumien. Jag anser dock att den kan vara lite skrämmande, återuppstående mumier kan skrämma skiten ur vem som helst. OCH, för alla er O.C. fans därute; Jag har sett klart säsong 2! Woho, haha, jag vet ALLT som händer. Plus att jag sitter och trycker på de fyra första avsnitten av säsong 3. Det ni...


Och Petra, feedback; Långsint är man när man dröjer skitlänge med att förlåta någon. Att inte vilja förlåta någon, är att ha brutit kontakten helt och för gott. Liite skillnad där. Och det Elin gjort kan jag absolut inte förlåta eller acceptera, inte från någon. Never. There you go.


Nu blir det en macka och en kopp té.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0