det jag gör bäst

Efter önskemål från Petra, som påpekade att jag är grym på engelska trots att jag inte vill erkänna det, (plus att hon anser att jag aldrig erkänner saker jag är bra på.. ) så har jag gjort en lista på saker jag är bra på. Enjoy!

1. Jag är grym på att slösa bort tid på att läsa andras bloggar.

2. Jag är bra på att lova mig själv saker som jag inte håller.

3. Jag är bra på att snusa mycket under kort tid.

4. Jag är bra på att dricka kaffe tills jag spricker.

5. Jag är helt sjukt bra på att prata mycket, fort och konstant.

6. Jag är bra på att supa mig sjuk full.

7. Jag är bra på engelska, jämfört med många andra. (there you go, Petra!)

8. Jag är grym på utvalda delar utav historia, religion och litteratur.

9. Jag är bra på att memorera låttexter, filmrepliker och böcker klockrent.

10. Jag är grym på att skriva (dock visar jag inte texterna för någon..)

Saker jag tror att jag är bra på fast jag egentligen inte är: sjunga, teckna, föra intressanta samtal kring mina drömmar.

Saker jag älskar att göra trots att ingen bryr sig om det: Prata om Harry Potter böckerna/filmerna/fictionen, prata om mina nattliga drömmar och prata om böcker/musik/film som jag älskar..




Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0