Fullt upp

Pappa fyller år idag, så det har varit fullt hus hela dagen.

Veckan som kommer blir full med grejer;

Måndag: Kompledig, akupunktur, ordna tågbiljetter till onsdag, jobba
Tisdag: Plugga matte & psykosocialtarbete inför proven
Onsdag: Till Örebro på Mälardalens elevrådsmöte
Torsdag: Matteprov, Psykosocialtarbete prov, akupunktur
Fredag: Middag och bio med Petra och Josefina, LÖNING!
Lördag: Än så länge lungt
Söndag: Övningsköra, jobba


Nu däremot ska jag tända massor med värmeljus, ta fram en bra bok och gosa ner mig under täcket. Ska upp tidigt imorgon på akupunktur, sen ska jag hinna med lite plugg och en sväng på stan (Behöver inhandla kollegieblock, 0.7 stift och snus), innan jobbet. 16:30 - stängning om jag inte minns helt fel.
Snarast nu så bör man kolla upp vad man ska köpa till folk i julklapp. Morgans är halvklar, men övriga familjen då? Detta är inte lätt. Nej, sängen nu! Hej.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0