Onsdag

Jag kände mig lite poetisk nyss och tänkte knåpa ihop något tjusigt för er. Men den poetiska känslan försvann lika snabbt som en kopp kaffe på morgonen gör. Tyvärr va.

HA HA! Jag fick G på senaste matteB-provet, och det var det inte många som fick! Dock inte för att det där futtiga lilla G:et hjälper mig särskilt mycket inför Nationella Provet som jag ska skriva på fredag nästa vecka. Panik? PLUS att jag har nationellt i spanska samma vecka. Eh, what?

Diskuterade lite projektarbeten idag när P, F och jag hjälpte en grupp med hur de skulle designa sin "skylt" eller vad man ska säga. Snäll som han är så ska S teckna framsidan till min bok som jag ska ha som projektarbete i trean. Härligt! :)

Förövrigt så äter jag en grymt god kycklingsallad nu, och om cirka en timme ska jag sätta mig i kassan och jobba bort heela kvällen. Ses!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0