Idioti eller hästsvans

Migränen lever och frodas, och jag är helt öm i hela kroppen. Vilken smärta! Men nu har jag fått tid på vårdcentralen så jag kan undersöka vilken sorts migrän det är och få medicin utskriven. Nästa onsdag ska jag dit.. Lång tid, men det får gå. Hand i hand med min bästa vän, Ipren. Bah!


Nu har jag gjort årets idiotdrag.. Samhällskunskap B - 7 veckor på oss att skriva en rapport. Jag valde att skriva om LVU. Arbetet ska in nästa vecka, och IDAG ångrar jag mig och börjar skriva om alkoholism istället. Årets genidrag? Knappast. Men definitivt ett lättare ämne.


Rolling på fredag med Lina och Jonna, vilket ska bli skitnajs. E-type ska ju dit, så det är ju ett  måste att svänga förbi och dra honom i hästsvansen. Fett.


Oh, Sebbe påminde mig idag om att första Narnia- filmen kommer på bio i december. Guud, jag får gåshud av själva tanken. Narnia är min drömvärld, Narnia är helt jäkla fruktansvärt underbart. Har ni inte läst böckerna så SPRINGER ni till biblioteket imorgon och lånar dem genast. Så det så.


Nu ska jag skriva ut lite skolgrejer och sen krypa till kojs med massor med värmeljus och en frukt. Hm, dte jamade just i datarummet, och det var inte min mobil som lät... Jag är rädd. Godnatt // Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0