pälsmössa

Igår var det vintersko- shopping med Petra. Trevligt nog så hittade vi båda skor att inhandla, plus att vi väl hemma gjorde en saftig klädbeställning, vilket kommer att resultera i att VI har de snyggaste pälsmössorna ever! Haha. Till Petra har jag två (2) saker att säga:

1, Din väska är kvar här

2, Peter Stormare


Jag kommer att åka på migrän idag, mitt huvud är inte mysigt just nu. Plus att jag har ont i en tand. Fick det nyss, utav att ha gjort något speciellt. Hm?


Okej, följande är helt värdelöst: Jag har O.C. avsnitt 11, 13 och 14 nere, och tolvan håller fortfarande på att ladda, i cirka 3kb i sekunden! eeh, kommer ju ta ett år! Helt värdelöst.


Jag har precis hårfönat hunden, tro det eller ej. Men han var så jäkla vidrigt blöt av regnet, så det fanns ingen annan utväg. Helskum upplevelse, både för mig och hunden. Jag borde göra något åt mitt rum idag. Det är saker och kläder överallt, plus att jag borde göra en seriös rensning i byrån. Fan så mycket skit jag samlar på mig hela tiden. Nej, operation utrensning börjar så fort jag fått igång en bra skiva!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0