partybilder

Sitter här och väntar på Lina och Jonna, snart bär det av till Eskilstuna. Lina och jag har varit förutseende och redan köpt tågbiljetter! Jag har dock inte orkat fixa mig iordning, det kan jag lika gärna göra hos Jonna. Sen blir det Rolling, det var ett tag sen sist, så det ska bli skitnajs. Hela crew ska ju med, finally! Det har vi väntat länge på!


Haha, Holmas och jag hade väl så ruskigt roligt idag i skolan. Vi skrattade åt allt, och fånade oss så mycket som möjligt, - underbart! Hoppas att hon inte glömmer att ringa mig ikväll! ;) Jag ska i alla fall ringa och terrorisera Isak, det förtjänar han. Man nekar bara inte en utekväll.


Ni som har partybilder från våra fester på datorn, skicka dem genast till mig! Mina mappar med festbilder är väl spårlöst försvunna! GAH! ... jag förstår bara inte.


Nej, nu får brudarna ta och komma snart så att vi får ge oss iväg. Take care! // Pillan

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0