Bättre sent än aldrig

Jag kom hem från skolan vid tretiden, men började inte plugga förens halv nio - snacka om kass planering. Men jag har i alla fall fått lite gjort, bland annat två elevdemokratiuppgifter och en uppgift i psykosocialt arbete. Men än finns det mer att göra - väldigt mycket mer för att vara ärlig. Men jag hinner plugga imorgon efter jobbet, på söndag mellan träningen och festen, och på måndag efter att jag piggnat till från bakfyllan och promenerat med Petra. Men nu är det i alla fall inte långt kvar av skolan, vilket känns överväldigande skönt. Aldrig förr har jag varit så här skoltrött. Men sen är det ju bara (!?) ett år kvar tills jag är helt fri att fördriva tiden bäst jag vill. Lovely.

Jag har haft ett långt och relativt meningslöst telefonsamtal med Petra, där det bland annat diskuterades en snygg häck i kostymbyxor och besvärliga ICA- kunder. Vi har inte mycket till liv vi, Jag och Petra..

Nu däremot ska jag kila in på mitt rum (och jag har möblerat om, inte en stor förändring men ändå lovely!), läsa lite i en bok för att sedan somna. Upp och jobba imorgon, börjar halv tio! Pengar pengar pengar..

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Den häcken är inte att leka med, MEN DET ÄR PRECIS VAD JAG TÄNKER GÖRA ENDÅ! sådeså. =)

2006-04-30 @ 01:49:44

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0