Bra dag

Faan, vi har ju glömt boka Lasse- biljetter! Jag måste dra tag i Petra och Josefina snarast och göra det.. Bara ett litet memo till mig själv.

Idag har det varit en helt sjukt bra dag i skolan. Jag har suttit ihop med tidningsredaktionen och spånat idéer så att det stod härliga till. Så nu ska jag bara skriva en filmanalys som ska in imorgon, och sedan ska jag sätta igång med min första grej till tidningen. "Chefredaktörens intro", vet precis vad jag ska skriva. Alla är verkligen sjukt på när det gäller hela tidningen, ett helt amazing gäng! Hur kul som helst..

Ska försöka hinna med lite nu innan jobbet, börjar om 1½ timme.. Och imorgon blir det shopping så det står härliga till.. Jag är på RIKTIGT bra humör nu! =)

Skriv din åsikt
Postat av: lagomtqul

oj vad jag blev glad av din blogg, tack

2006-04-24 @ 16:49:51
URL: http://spaces.msn.com/minegoblobb/
Postat av: Pillan

Haha, jasså? Det var ju kul att höra!

2006-04-24 @ 21:39:00
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0