Det är nåt speciellt med listor..

Personlighet? Jag skulle tippa på social, humoristisk och pratsam.
En miljon kronor, vad skulle du göra? Ordna en privatkonsert med Bruce Springsteen.
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen? Mig hittar du i baren!
Dokusåpa? Aldrig nånsin.
Bär du glasögon eller linser? Nej.
Är märkeskläder viktigt? Gud nej, men en egen stil är däremot viktigt.
Fuskat på prov i skolan? Jamenvisst, helt utan anledning dessutom.
Längsta förhållandet? Jag tänker faktiskt inte ens klassa nåt som förhållande hittils.
Tatuering/Piercing? 2st/1st
Vill du gifta dig? Bara ifall jag gör det i Las Vegas på fyllan.
Vill du ha barn? Nej.
Vilka länder har du besökt? England 2ggr, Finland 1ggr, Grekland 4ggr, Cypern 1ggr, Bulgarien 1ggr, Polen 1ggr.
Bra på att laga mat? Totalt värdelös. Kan inte ens poppa micropopcorn.
Vad har du för klädstil? Oj, jag önskar att min stil var fulländad Rock n' Roll, men jag jobbar på det iaf.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Riktigt bra, jag rökte för mycket på fyllan och det gillade inte mina lungor.
Favoritglass? Hägendaaz strawberry cheesecake
Tror du på ett liv efter döden? Nej, men jag skulle vilja göra det.
Vill du gå ner i vikt? Ja tack.
Tycker du om sushi? Me love sushi.
Har du varit deprimerad? Ja, vintern i nian.
Morgon eller kvällsmänniska? Mitt på dagen? Relativt trött på morronen, ruskigt trött på kvällen.
Tror du på livslång kärlek? Inte förrens jag får uppleva det själv.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0