Jag går hem.

Upp tidigt imorgon för att ta sig till jobbet - skärtorsdagen. Värsta ICAdagen på hela året. Lovely! Eller inte. Undra hur många griniga storhandlande kunde jag kommer att få tampas med? Som tur är så står jag dock i självscan heela dagen. Skönt. Men ifall någon som handlat för mer än 3000:- får en avstämning så går jag hem. That's it.

Nu blir det sängen + lite läsning om Dorian Gray. Jag gillar den boken skarpt just för tillfället. Kan bero på Lord Henrys fantastiska teorier om precis allting. Oscar Wilde visste precis vad han skrev om. Synd bara att han tog livet av sig. Men that's life!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Förhoppningvis så har jag lite tid över för dig, det ska nog gå att klämma in. geografin är dock äckligt mycket att göra. Tror inte vi hinner få några längre pratstunder på jobbet imorgon, men några ord hinner vi kanske växla! Hope so.

2006-04-12 @ 23:23:49
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0