Jag har gjort det igen

Återigen har jag lyckats peta iväg en cdonbeställning trots att jag absolut inte har råd. Men ibland är man helt enkelt bara tvungen.

Den här gången blev det;

Förhandsbokning utav "Bruce Springsteen - We Shall Overcome, The Seeger Sessions" (Skoja inte om att jag längtar, releasedatum 25april, finally är min älskade Bruce tillbaka!)

Lars Winnerbäck - Efter nattens bränder, Samlingsskiva, Limited Edition utgåva. (Ett måste! Men ruskigt dyrt..)

Nicos Stora Filmreplikbok (En kommande födelsedagspresent åt min bror)

Annie E Proulx - Brokeback Mountain (Novellen måste läsas eftersom filmen var amazing!)

Pamela Anderson - Star (Ett måste eftersom jag har del två i serien = klantigt av mig.)

Skriv din åsikt
Postat av: maria

tack för tipset! hade koll på att det var i april men inte exakt när. lite trist bara, att det (bara?) är seeger-covers...men men. det är ju BRUCE :)

2006-04-03 @ 22:15:32
URL: http://thelostfeeling.blogspot.com

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0