Livets jävligheter.

Den här dagen suger.

Kommer till skolan med andan i halsen, och upptäcker att första lektioner inte kommer att ske. Sitter en timme i caféterian, går sedan på nästa lektion. Har lektion i tjugo minuter, och får sedan gå på lunch. Sedan är det två timmar kvar tills nästa lektion, som är tjugo i två. Då har jag engelska, sedan en timme spanska, och sedan ska jag till jobbet. Kommer att vara hemma vid halv tio ikväll, hur bra känns det?

Jag stänger på jobbet idag, imorgon och på torsdag. KUL! Jag kommer att gå in i väggen snart. Men nästa vecka är det lov, då ska jag bara jobba fyra dagar. Så jag kommer få lite ledig tid, fast den ska jag använda till att;

Göra instuderingsuppgifter till Kultur&Idéhistorian. (Varje fråga är en mindre uppsats..)
Skriva en filmanalys till engelska skrivkursen.
Skriva en fördjupningsrapport om Josef Mengele.
Läsa ut "The Picture of Dorian Gray" till Engelska B.
Läsa ut "Kirre" till Psykosocialt arbete.
Komma igång igen med "Don Quijote av la Mancha" till Svenska B.

Hur kul känns det här? Jag kommer dö.

På fredag blir det i alla fall London, det ska bli ruggigt skönt att komma härifrån ett tag.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0