Lurigt.

Jag tycker personligen att min blogg är rätt tråkig. Om man inte känner mig personligen, förstår då verkligen ett dyft av den? troligtvis inte, nej.

I övrigt vill jag bara påpeka att jag är så djävulsk trött på skolan nu att jag får panik. Det jag skulle vilja säga nu, och ärligt mena det, och faktiskt ha gjort det, är;

"Jag gick min väg och kom aldrig igen
Det är ett fritt liv"


Men så lär det ju inte bli, nej. Det känns som om jag har ett helt jäkla år kvar i skolan först. Sen kan jag gå min väg. Och jag lär nog aldrig mer komma igen, vilket ska bli så RUSKIGT skönt. För nu är jag less. Min årliga vinterdepression kom inte i vintras, men den tycks ha anlänt nu. JAG VILL BOOORT.

Bortsett från mitt regelbundna gnäll så tycker jag att ni borde lyssna på Lars Winnerbäck. Speciellt "Stockholms kyss" och "Stor liv". Genast. Bra.

Jag borde plugga. Återigen. Plus att jag skolkade från spanskan idag. I am a very bad person. Och jag bryr mig inte riktigt längre. Det är nåt lurt på gång med mig. Vad vet jag inte, men nåt är det i alla fall.

Skriv din åsikt
Postat av: Anonym

Ett litet tips angående Winnerbäck:
http://www.mah.se/templates/Page____36883.aspx

2006-04-23 @ 22:40:16

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0