Om gårdagen.

Nu är jag inne på mitt tredje O.C. avsnitt för dagen, och efter att ha ätit en stoor skål fruktsallad och tagit ett varmt bad känner jag mig väldigt fit for fight. Eller snarare fit for bed. Jag börjar bli ruskigt trött, vilket bara är bra med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon, jobbar ju 08:30-18:00..

Jag har ju missat min redogörelse av gårdagen, och det är ju skamligt. I korta drag; Kul förfest med mycket konversationer, Ruskigt billigt inträde tack vare mitt charmiga flörtande (?), Holmas fick en bit av en tand utslagen, Negern och jag skymtade lite otrohet (och vilket par sen dessutom..), Linus firade med massor av alkohol (undra minsann vad den kristna familjen anser om det..), jag ångrade mitt klädval, Lina utbrister att hon älskar mig och direkt efter blir vi osams eftersom ingen av oss hör av oss till den andre, Kalle försökte lura till sig en efterfest, Malin slog mig i ögat...

What to say? Det är alltid kul på amazon. Frågan är bara hur många minderåriga som faktiskt var där? Och hur många som var där utan sin partner och raggade stenhårt? (detta gäller 30+)

Nej, nu fortsätter jag mitt O.C.- tittande. Sedan blir det sängen! Lovely!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0