Roadtrip

Jag håller på och planerar en roadtrip. Den sjätte juli (tror jag, jag glömmer så lätt) spelar Lasse i Linköping, och då vill jag vara där. Jag vill vara där med Albin, Cilan, Petra och Josefina (gillar Josefina Lasse?). Petra får ta körkort snart, för då kirrar vi en bil, drar iväg dagen innan kanske, bor på sluskiga motell, dricker öl och har det grymt kul på Lasse- konserten. Tar en omväg hem, ser lite av vårat tråkiga lilla land, bor på ytterligare ett sluskigt motell eller i tält. (bilen är också en möjlig boplats.)

Jag är ruskigt inne på den här roadtripen nu. Nu gäller det bara att få med mitt lilla crew på den här idén. Jag tror det här kan bli riktigt, riktigt bra.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0