Sunday bloody sunday

Jag var väldigt duktig idag på gymmet, massor med kondition plus att jag höjde alla maskiner med tio kilo. Så jag är något slut i kroppen, men det går över. Ikväll blir det partaj, det kan ni räkna med. Posse och jag har stora planer, och det lär bli en hel del folk. Om två timmar åker vi ut, så jag borde lägga på ett kol när det gäller packning och fixning. Ska hinna äta något också..

Petra, glöm ej att det är du och jag imorgon. Promenad bland annat!

Nu ska jag sätta igång lite kaffe så att jag klarar av att hålla mig vaken inatt! Ses!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag är förmodligen inte hemma före 12, men efter det är jag all yours.

2006-04-30 @ 15:08:18
Postat av: Pillan

Jag är inte heller hemma före tolv, så det blir kanon.

2006-04-30 @ 16:27:21
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Bo

+10Kg, det vat inte lite det.

2006-04-30 @ 23:05:18
Postat av: Pillan

och de där jäkla tio kilona känns rejält i mina armar idag kan jag bara meddela. Smärta.

2006-05-01 @ 12:16:56
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0