Tillbaka

Kom hem till Flen igen igår runt elva - halv tolv på natten. Avslutade en hektisk tid med att läsa H&M reklam och började planera vilka fonder som jag ska pensionsspara i. Helt sjukt att göra något sådant vid ett ruskigt segt tillstånd. Drog mig upp vid nio imorse, tog en varm dusch och knallade sedan till jobbet - Jag är helt död. Jag är trött, sliten, förvirrad, jag har kramp i vaderna (vilket jag haft sen i torsdags), mina hälar är möra, mitt huvud värker och min hy har tagit stryk av dålig polsk mat.

Allt detta innebär att det inte blir en Polen- uppdatering nu ikväll. Den kommer imorgon. Imorgon ska jag försöka hinna med att "blogga ikapp" lite. Sen åker jag ju till London på fredag, så jag kan ju inte blogga under den helgen.

Allt jag har att säga nu är;

Lyssna på Patrik Isakssons:

Hos dig är jag underbar
Du får göra som du vill
Tillbaks på ruta 1
Faller du så faller jag
1985


Dessa fem låtar höll mig sällskap under alla bussresor i Polen, och jag är helt besatt. Vilken fantastisk röst, vilka känslor! Morr.

Nu ska sängen (och filmen Madagaskar) bli mina bästa vänner. En kopp té, lite godis, tända ljus och ett varmt täcke - lovely!

Utan ett ord, utan en längtan ...

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag har aldrig ägt en My little pony film, men på övriga punkter har du förmodligen rätt =) Isaksson har funnits på min mp3 hela helgen också vilket skrämmer mig lite. Polen får diskuteras imorrn. Hopp

2006-04-02 @ 19:47:57
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0