Vårsolen

Hur får man egentligen energi så att man klarar av att skriva klart en rapport nu på tre timmar, när man egentligen vill slänga sig i en solstol och bara vara? Min rapport ska in imorgon, och jag har inte ens kommit halvvägs. Vart tog duktiga, skötsamma och välplanerade Pernilla vägen? Hon har ju för tusan bytits ut mot arbetsnarkomanen, soffpotatisen och vilsna Pernilla. Inte alls bra detta.

Men våran är ju här nu. Ni kan inte ens föreställa er hur bra jag mår av det. Eftersom jag nu klarat av problemet "vintern", så ska jag nu klara av lite skolarbeten, lite tankar och känslor som ligger och gror, och efter det så är det leva livet som gäller. Ut med er allihopa och ta vara på den underbara vårsolen!

På tisdag ska jag shoppa upp massor med pengar! Lovely! Fick ju en helt sjukt bra lön, så nu blir det massor med shopping, plus att jag ska lägga undan en hel del till Bulgarienresan. Men NU däremot, ska jag fanimej ta tag i den där rapporten.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0