Dilemman

Imorgon är det officiellt sportlov. Det är även det näst sista sportlovet jag kommer att ha i hela mitt liv. Scary. Jag gillar sportlov. Vanligtvis i alla fall. Men neej, imorgon så ska jag jobba. Men jag börjar dock inte förrens klockan två, så jag ska nog ner och träna innan. Eller så tränar jag på tisdag.

...

Jo, jag tränar på tisdag. Imorgon kan jag städa mitt rum och cykla lite till ett LOST- avsnitt istället. Bättre idé.

I övrigt har det här varit en sjukt degig dag. Vaknade vid halv elva, då jag la mig i soffan och kollade på skidstafetterna med pappa. Sen åkte vi en sväng till Mormor. För typ en och en halv vecka sen så ramlade hon och slog upp ett sår i bakhuvet. (Hon fick dessutom en blödning i hjärnan, men det vill hon inte veta av). Så när pappa och jag kom dit idag så hade hon mössa på sig, med en vante vid bakhuvudet, av den anledningen att hon då inte skulle slå sig lika illa ifall hon ramlade igen. Hon är bra rolig hon. Hon ska dessutom skaffa rullator, enligt kommunen. Men hon ska ha en röd rullator, för annars ska hon inte ha någon alls! Ingen blå som alla andra har.. Jösses..

Sen så har jag bara degat. Tvättat lite, jovisst. Men mest degat. Jag kunde ha pluggat, men dega är så mycket mer behagligt.

Nu blir det dock en bok eller teven.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Dega var namnet och det är vi absolut bäst på. Känner du för att få en träningskamrat så är jag villig att tjata till migg ett gymkort, men är du helt anti att träna ihop med mig så spolar jag den iden.

2006-02-20 @ 17:37:26
URL: http://www.whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

JAAAA

2006-02-20 @ 23:06:12
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0