Dubbeldejt

Petra min gode vän, hon är bra snäll hon. Vid sextiden ringde hon och räddade mig från ångesten. Så nu har hon precis gått hem, och vi har hunnit med åtta vänneravsnitt och en sexig färgning av hennes hår. Fan, jag är rätt bra på det där med slingor. Ska nog börja ta betalt för det... HA HA. Nej, men bra blev det! Albin och Joonatan kom förbi för att göra sällskap hem med Petra. Joonatan kommenterade det faktum att han inte varit hos mig sen vi hade dubbeldejt - i tvåan! Det var ju bara en sisådär åtta - nio år sedan. Sanslöst att han faktiskt minns det. Han mindes med vilka, att det figurerade kärleksbrev.. :)

Jag borde ha pluggat idag. Men nej. Så nu måste jag i all hast skriva ihop lite fakta om empirialismen till Historian, annars kommer lärar- Ingela att flippa ut på mig. Hon börjar gnälla om mitt MVG nu, att jag måste anstränga mig mera. Jag gillar inte ansträngningar.. Jag får ÅNGEST då. Det är mycket ångest nu.

Som slutkläm har en tjej kommenterat kring vissa utav de eviga frågorna som publicerades för ett tag sen. Det var då Petra som ville veta hur många isotoper uran har. Nu har vi svaret!

Sandra svarade att; Uran har sexton isotoper, alla radioaktiva.

Tack för det, lite ångest blåste nu ut genom fönstret! :)

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Då hade the damn allvetaren rätt. 16, spännande. Lite sorgligt att veta svaret

2006-02-12 @ 22:42:06
URL: http://www.whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0