Fredag

Woho, jag är klar med min Summary, jag är nästan klar med historiauppsatsen, det behövs nog bara två sidor till. Sen är det bara arbetet med A midsummer night's dream kvar, men det tar jag på söndag, då jag även gör klart uppsatsen. Nu ska jag däremot trampa lite motionscykel och titta på Lost. Och ifall orken inte tryter så kanske jag plockar fram hantlarna, eftersom jag inte hinner ner till gymmer förens på måndag.

Jobbar idag, 15:00 - 19:00, och imorgon 08:00 - 14:00.. Imorgon är det löning, och jag får hela 5500:-!!  Helt fantastiskt, jag behöver verkligen de där pengarna, för jag har inte lagt ett öre på Bulgarienresan hittils. Och imorgon är det även firmafest, på snobbiga Yxtaholm av alla ställen! Dyrt med alkoholen, men är det firmafest så är det. Jag är heltaggad! :)

Ha en bra dag alla!

Skriv din åsikt
Postat av: Amanda

Att arbeta med "A midsummernights dream" blir ju ui alla fall kul .. Eller det beror ju på ;p Men själv så tycker jag att den är jättebra. Eller jag gillar Shakespeare överhuvudtaget :)

2006-02-25 @ 19:42:46
URL: http://amandalala.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0