Äntligen inlogg

Sitter i skolan, och för första gången på över ett år så har jag faktiskt ett inlogg till datorerna! Jag glömde bort mitt lösenord för läängesen, men nu är jag äntligen tillbaka!

Har precis skrivit ut en instruktion för hur historiauppsatsen skall se ut. Träligt, man skall skriva i en sådan form så att man är en person som levde under 1800- talet. That sucks. Jag gillar verkligen inte 1800- tals historia. Men snart så ger vi oss i kast med världskrigen, och då jäklar. Fan vad grym jag är på världskrigen. Det är nästan läskigt hur mycket jag vet. Jag måste sluta upp med att läsa allt jag kommer över..

Ikväll ska jag jobba, börjar halv fem. Men efter det kan ni nog vänta er en recension utav 'Veronika bestämmer sig för att dö'. Jag har säkert bara tjugo sidor kvar, men jag tycks aldrig få arslet ur vagnen.

Jag bara måste påpeka den otroligt intelligenta kommentaren jag gav min drömkille i lördags;
"Hej! Känner du igen mig? Jag var kär i dig när jag gick i sexan! (stort leende, sen gick jag.)"
Hur charmigt vad det där på en skala? Snacka om att sumpa alla framtida chanser med Travis. Ah, snygg är han iallafall.
 
Tramps like us, baby we we're born to run..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0