Dumma kamera

Jaha, igår firade vi Lina och senare på kvällen bar det av till krogen. Jag tänkte låta min digitalkamera göra debut på krogen, och oj så kul vi hade med den. Ett tag i alla fall. På nått skumt sätt, utan att jag tappat den i golvet, så har linsen/zoomen eller vad tusan det är, hamnat snett, och kan därför inte åka in i kameran igen. Så nu kan man inte ta bilder. Det värsta med historien är att kameran är köpt på net on net, och det är såå segt att reparera grejer genom dem. Jag måste ju ha min kamera när jag åker till London. GAH!

I övrigt var det en ruskigt kul kväll! Men kebaben efteråt smakade socker, fullständigt vidrig var den. Jag tänker skylla den äckliga kebaben på Kalle och Ragge, som insisterade på att vi skulle till Kebabtorget, istället för till Kebabhuset. Men kebabrullen slank förvånansvärt nog i ändå. Hm? =)

Somnade i bilen på väg hem, och det var såå skönt. När jag vaknade imorse och skulle kolla hur mycket pengar jag hade kvar, så hittade jag 220:-... Jag hade väl med mig en sisådär 700 spänn, hur mycket drack jag egentligen? Sanslöst!

Nu är jag riktigt bakis, och behöver en kopp té och lite mat. Sen ska jag ut och övningsköra, vilket inte är så bra med tanke på mitt tillstånd. Men det är luungt. Hej!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0