Feber

Jag är typ 100% säker på att jag sitter här och feberyrar. Jag feberyrade på väg hem från jobbet också, fick för mig att det inte alls vore omöjligt att jag skulle springa in i Bruce Springsteen på väg ut genom personalutgången, och att han funderar på att bygga hus i Brogetorp.

Ni ser, jag feberyrar faktiskt. Näsan är täppt, huvudet bultar och halsen är ond, plus att jag är hes som jag-vet-inte-vad. Vad kan man vara hes som, ifall man vill förklara att man är lika hes som solen är gammal?

Påtal om absolut ingenting så blev Henrik förtrolig idag på jobbet och berättade helt ärligt att han trodde jag var trög, eftersom jag ser ut som en blåst bimbo. Trots ordvalet av Henrik så blev jag glad, eftersom han nu anser att jag är smart. Jag tror det var min kommentar om att jag faktiskt prenumererar på Illustrerad Vetenskap som gjorde susen. Borsett från det är jag ju faktiskt intelligent. Sen fick vi för oss att det vore ju heltufft att avla fram människor som är snygga och smarta, men sen slog det oss att det är lite väl mycket Hitler, Tredje Riket och Josef Mengele över det. Så vi la ner den idén.

I övrig idag på jobbet så hände detta; Den finska mannen som pratar med sig själv alternativt alla runt omkring, stod och läste högt ur en resekatalog som hyrde ut stugor på Åland. Efter cirka 10minuters prat om att kränga stugor på Åland, så avslutar han med att säga "Jag hatar finnar, finnar kan dö, jag hatar finnar som inte kan prata svenska." Typ så gick det till.

Imorgon ska jag återigen jobba, snälla Kristin gav mig sex timmar på en söndag, vilket innebär efterlängtade cash för min del. Varför är det alltid så långt fram tills den 25e varje månad?

Nu måste jag sova, börjar tio imorgon. Hej!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0