Nyårslöften

Ah, jag har ju nästan missat något väldigt obligatoriskt. Nyårslöften. Iår blev det;

- Sluta äta godis (Förra gången åt jag inte godis på tre år, och eftersom jag inte är så förtjust i det så blir det inte särskilt svårt.)

- Gå ner alla de kilon som jag gått upp. (Det var när jag upptäckte att tacochips är väldigt gott, som jag gick upp massvis. En påse varje eftermiddag, i sällskap med dåliga sitcoms blev min död.)

- Börja träna på Nautilus i februari. (Petra och jag gjorde en deal, så nu jäklar!)

- Anstränga mig i skolan. (Vilket innebär att jag inte ska skolka pga dessa anledningar; "Men jag är ju inte bra på matte", "spanska är ju trist", "men det är ju trots allt sista lektionen.." )

- Utöka min studieplan. (Jag är ju trots allt intelligent, varför inte göra något av det?)

- Ta körkort. (Jag måste bara få arslet ur vagnen. Men snart så.. Hmm?)

Det var de som bara måste bli avklarade. Sen så tänker jag kontinuerligt lära mig något nytt, så ofta det bara går. Det kan vara precis vad som helst, allt ifrån saker som gör mig mer allmänbildad, till att lära mig bolla med en fotboll, bädda sängen varje morgon, laga mat, ja egentligen precis vad som helst. Så om du vill lära mig något nytt, hör av dig! :)

Vad har ni för nyårslöften?

Skriv din åsikt
Postat av: Amanda

Jag har lovat migsjälv att köpa tidlösa kvalitetsplagg istället för en massa billigt skräp. Sen att försöka träna och äta nyttigt, mest för att må bättre.
Lycka till :)

2006-01-07 @ 17:17:11
URL: http://amandalala.blogg.se/

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0