Skrattretande

HA HA HA..Tydligen så sårar jag 'alla', av en enkel, simpel anledning; Jag vill inte vara i närheten utav den enda person som får mig att vilja spy galla. Och det är utav den enkla anledningen att jag absolut aldrig någonsin kan respektera eller acceptera en person som;

1. Inte har någon moral för fem öre.
2. Inte har den blekaste aning om rätt och fel.
3. Som sårar andra människor med vilja.
4. Som tycker jag är långsint, när det hon gjort har satt ärr i själen på flera människor.
5. Som är så pass inkompetent att hon uttrycker sig med orden; "Pernilla kommer nog att bli arg."

Arg? Snälla.. Arg, jämfört med hur jag känner, är ungefär som följande jämförelse;

Pernilla är en myra. (Men på riktigt en elefant).... (Amöba/Blåval är nästan ett bättre exempel)

GAH, kan man vilja spy mer galla än vad jag vill nu? Folk som fortfarande pallar att umgås med dig borde bära med sig en spyhink konstant. Trots att vissa av dessa är mina vänner, så tänker jag uttrycka mig så iallafall. Stör de sig på mina ord, så uppskattar de tydligen inte en vän som värderar ärlighet, moral och TROHET. Fine with me, i så fall. Ärlighet varar alltid längst, trots att det ibland tar emot att berätta saker för sina vänner. Men det kan omöjligt bli värre än att ljuga tills man tvingar tala om sanningen? Nej, precis.

Som slutkläm i detta glada inlägg vill jag bara säga;
Ordet förlåt, det ska man använda varsamt. Men man kan väl förihelvete använda det? Jag menar inte att jag vill höra ett förlåt, för det rör mig inte i ryggraden. Men det finns en person, för förtjänar att få höra ett ärligt förlåt. Men tänka sig, hon han minsann inte fått höra det? Skumt. Ehmm, NEJ. Men vem hade väntat sig det..

Ni som inte förstår bakgrunden till detta inlägg kan nog få lite svårt att hänga med. Men ni, precis som jag, är nog trevliga, ärliga människor. MED moral. Så det förstår ni nog, vad jag menar med det. Men för vissa kommer den klockan aldrig att ringa.

Nu ska jag gå och smörja in min tatuering med helosan. Hej!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Haha muppjävel ( jag vet inte riktigt vad som är roligt, men det var kul att skriva ) As you know så tycker jag det är tråkigtatt vi inte längre kan umgås alla fyra och det står jag för som du vet, däremot hoppas jag att detta inlägg inte är riktat mot mig, om så är fallet så säg det till mig så sk jag läsa om det och ta åt mig =) HM paketet! Puss

2006-01-25 @ 22:36:02
Postat av: Pillan

Min gode vän Petra, du är ju Guds enda felfria barn!

( HA HA HA, oj oj, sarkasm. )

2006-01-26 @ 17:25:47
URL: http://obeskrivlig.blogg.se
Postat av: Anonym

Pernilla, fattar du att det inte handlar om dig och mig längre. Det handlar om att du sa till Petra Josefina Negern, alla våra gemensamma vänner, att dom aldrig skulle behöva välja mellan dig och mig, eftersom dom inte har någon skuld i det här. Ändå agerar du precis tvärtom. Du behöver inte prata, inte ens se på mig, men när du inte kan ställa upp för dina vänner som vill att vi NÅGON gång ska göra något tillsammans, du som så fint talar om vänskap, och vad det innebär, så får det mig att se på dina så vacka och "kloka" ord, och tvivla starkt på dem.

2006-01-28 @ 22:36:45

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0