slut

Finns det nåt värre än när man ska ge sig i kast med att skicka iväg en H&M- beställning, och det plagg man mest av allt vill ha är slut? SLUT? Jag blir galen. Jäkla internetbutik. Ringer man eller skickar in pappret så kommer varan som är slut ialla fall, förr eller senare. Men inte på internet minsann. Fullständigt galen blir jag. Så jag får väl ge mig i kast med att ringa H&M på söndag, för imorgon hinner jag inte. Jobbar 10 - 18, inte alltför roligt med tanke på att jag är sjuk. Men det får gå. (Så Petra, när du ser det här, så hoppas jag att du vill ha jeansen även fast de kommer sent? =P )

Idag har jag ätit echinacea, ipren och druckit té. Jag har dessutom vunnit på Monopol mot Negern och Petra. Och det är ju alltid lika trevligt att knäcka motståndarna totalt! ;) Negern försökte iofs inte ens vinna, men Petra kämpade på bra, heder till henne.

Nästa vecka fyller Lina 19, och veckan därpå fyller jag 18. Sanslöst vad tiden går fort. Firade vi inte nyss min sjuttonårsdag? Guldfisken? Albin och pepparkvarnen? (Ja, för er som undrar; Jajemen, mina kära vänner gav väl mig en jäkla guldfisk i present, och tro det eller ej, men den lever fortfarande. Och när jag säger Albin och pepparkvarnen innebär det att Albin ansåg att det var värt att prova att sniffa peppar. Ja, han nös. 18 gånger i rad tillochmed.)

Nu är jag arg på H&M, på min pappa som inte tänker skjutsa mig till jobbet imorrn, på min sjuka hals och säkerligen på mycket mer. Lika bra att gå till sängs och sova bort all ilska alltså. Hej!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0