Snart är det över för idag

Om fyrtio minuter börjar min sista lektion, Spanska. Jag hatar spanska. Anyway, efter det så ska jag kila upp till ICA, köpa en sallad, äta den, och sen så blir det inventering fram till klockan elva. Känns inte sådär jättelockande, för det gör fortfarande enormt ont i min arm, plus att värken nu gått över till nacken. Så troligtvis åker jag på migrän redan imorgon.

Är snart klar med en av mina böcker som kom med cdon.se beställningen igår! Folke Tersmans "Fem filosofiska frågor". Man kan verkligen inte släppa den, verkligen intressanta tankar. En tråkig sak var dock att Pamela Andersons "Star Struck", tydligen var fortsättningen på romanen "Star". Så den får jag helt enkelt vänta lite med, iallafall tills jag köpt "Star". Oh, läste även ut "Sex, droger & tinnitus", jösses vilka otroligt härliga citat! :) Ni kan räkna med att en hel del av de citaten kommer dyka upp här på bloggen.


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0