Imorgon (inatt) är det dags

Japp, inatt så bär det av till Bulgarien. Det känns alltid lika skärmmande när man börjar räkna ner med "Nu är det bara åtta månader kvar!", och sen helt plötsligt så åker man iväg. Petra och jag ska bli ruskigt bruna, det är ett som är säkert!

Ett tag var jag lite orolig, Petra och jag tillsammans i två hela veckor. Som upplagt för bråk? Vi är ju ruskigt lika varandra, förutom på typ tre punkter, och på de punkterna är vi som natt och dag. Men nu har jag konstaterat att det här kommer att gå som en dans! Kanske för att vi är så lika på vissa områden, för vi är bra på att gadda ihop oss, vi är bra på att ha långa meningslösa konversationer, vi är bra på att festa ihop, båda har lätt för att bränna sig i solen, båda kommer leka som galningar i poolen..  Det här kommer gå kanonbra! Plus att det kommer bli riktigt trevligt eftersom vi inte umgåtts så mycket nu i sommar. Det finns väldigt mycket att prata om, det är ett som är säkert.

Jag måste bara meddela att på krogen i onsdags så var det en afrikansk kille med dreadlocks som for runt som ett jehu på dansgolvet - och snärtade mig i ögat med en dreadlock. Fruktansvärt ont gjorde det. Fruktansvärt ont.

Ett litet kom-ihåg till mig själv; Umgås mer med Malin, Lina, Sabina och Jonna i höst. Det har blivit på tok för lite tid med dem på sistone. Och självklart ska jag umgås massvis med Petra, Albin och Josefina också. Däremellan ska jag bara hinna med jobbet, skolan, elevrådet och körkortet. Och lite träning också. Lätt som en plätt!?

Nej, det mesta är nedpackat nu, det fattas bara en grej eller två. Nu bär det av till jobbet, 11-19, sedan hem och duscha, ringa Petra, packa det sista och sova.

Ha det bra alla, hörs om två veckor!


Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Jag tänker inte sova, det finns det ingen tid till =). Tror också att antingen kommer våra två veckor fortlöpa utan bråk eller så kommer vi bråka som fan hela tiden. Däremot måste du lova att vi har det så svalt som möjligt i rummet, jag har inte sovit en blund senaste tre veckorna för att det varit för varmt och då är det inte en klad Petra dagen efter. Vet att du klarar när det är varmt, men jag döööör. Går det att ordna? =) Jag längtar redan efter första kvällen vi går ut, dricker drinkar och bara pratar tills vi storknar. Det måste nästan bli redan första kvällen. Jag har sjukt mycket som går att älta just nu.

Jag tar med fyra pocket. Som inte ska lämnas kvar. Det blir. The long hard road out of hell - Marilyn Manson, En gyllene bur - Carmen Bin Ladin, Eleven Minutes - Paulo Coelho & The dice man - Luke Rhinehart. tror stenhårt på den kvartetten, sen kan vi ju bara byta emellan när det börjar tryta i hyllan. Sju böcker räcker mer än väl, vi ska ju hinna plaska runt som tokar också =)

Hörs sen!

2006-07-31 @ 13:57:57
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Petra

Tar med Mamma a att jag var sjuk - Julie Gregory och Den svenske kannibalen - Pella tagesson också. Fick lite svårt att bestämma mig. Möjligtvis lämnar jag Dice man hemma.

2006-07-31 @ 15:20:15
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Pillan

Detta låter alldeles utmärkt tycker jag! Svalt i rummet kan vi ordna, det finns filtar till sådana som mig! Ta med Dice Man, den vill jag läsa!

Ska vi köra första kvällen med frinkar och prat? Och så blir det råparty andra kvällen? Kan vara en bra idé.

Glöm ej tandborsten! Och jag ringer och väcker dig inatt, ringer vid tjugo över två så att jag med säkerhet vet att du går upp! Natti natti.

2006-07-31 @ 22:24:46
Postat av: Petra

Packar ner den också så. haha ja gör det, jag ska inte sova något. Då kommer jag aldrig upp. Nu blir det badet för min del, vi syns om tre timmar lite drygt.

2006-07-31 @ 23:10:08
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: adlen

du glömmde att nämna MIG :(

2006-08-10 @ 14:14:38

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0