Kanske den lyckligaste dagen i mitt liv.

Igår åkte familjen upp till Solna för att hälsa på bror min. Vi sitter i köket i godan ro och äter smörgås och dricker smoothie när mamma påpekar att Bruce-biljetterna släpptes i morse (måndag). Jag får panik, eftersom jag helt hade glömt detta. Snor Morgans laptop fortare än kvickt, knappar in mig på ticnet och får tag i en suverän plats! Betalar direkt över nätet, och biljetten är min. två minuter senare var alla biljetter slut.

Ifall det inte har gått fram tillräckligt tydligt hos er, så upprepar jag mig.

Jag ska se Bruce. Live. 30e oktober. Globen. Bruce. Live. Jag. Bruce Bruce Bruce. Bruce och The Seeger Sessions band. 18-manna bandet och jag. Och Bruce.

Extas.

Jag förstår inte själv. Att se Bruce live har varit det ena av mina två mål här i livet. Och den 30e oktober så kommer jag ha fixat det. Då återstår det bara att publicera en bok.

Jag ska se Bruce live. I egen hög person ska han stå där och sjunga för mig. Jag skiter i de andra som ska se honom, det kommer bli Bruce och Jag på Globen. Fast ifall han spelar Seaside bar song så kommer jag att få en hjärtinfarkt. För spelar han den, då kan jag lämna Globen som en fulländad människa, då kan jag gå och dö lycklig direkt efter konserten.

Jag ska se Bruce live. EXTAS.



ridå..

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0