Udda

Jag har fått ett blåmärke i handflatan. Inte ens Petra som får blåmärken av blåsande löv har lyckats med det.

Jag är ett medicinskt under.

Skriv din åsikt
Postat av: Jenny

Hej!Läste lite av dig.Tänkte på att du har något roligt att berätta.Berätta mer vad du har gjort eller inte gjort.

2006-07-05 @ 12:51:30
Postat av: Jenny

Jag läste igenom din persol fil.Jag har nu 2 uppfattningar om dig.Första var en sur,depremerande tonåring.
Den 2 uppfattningen jag fick av dig när jag läste den andra sakerna om dig.Ver en inpolsiv, rliga tjej som har stora drömmar.
Jag vet inte vilken om dom som passar dig bäst.Jag måste hålla med om att Flen är en lite intarkt småstad.Där alla känner alla.

2006-07-05 @ 13:04:41
Postat av: Pillan

Jahaja, då är ju frågan hur jag egentligen är. Jag skulle tippa på en sur tonåring med stora drömmar. Blandat är bäst.

2006-07-05 @ 21:49:17

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0