Inget bloggande gör att man får en utskällning

Jag har fått lite skäll av Petra för att min blogg ligger på is. Det är inte med flit, jag har helt enkelt väldigt mycket för mig! Men idag ska jag kosta på mig en liten uppdatering!

I lördags var det alltså studenten, jag missade utspringningen pga jobbet men jag hann ikapp Lina på stan där jag blåste partytutor med henne. Skivan blev hos Lina, där hennes brorson Sebbe får stå för århundradets underhållning. Han drog igång alla lådvin så att det sprutade vin i hela lokalen, plus att han fick tag i allas digitalkameror och fyllde dem med lite halvlustiga bilder! Det bar sedan av till Amazon, där jag tappade bort Lina på direkten. Men jag roade mig på egen hand, bland annat med att kasta ut minderåriga tillsammans med vakterna och genom att bränna många hundralappar i baren. När det var dags att ta sig hemåt fick jag sällskap av Axel, och trots att det tog en bra stund att ta sig hem så hade vi riktigt riktigt roligt. Människorna vi träffade på vägen måste ha trott att vi var tokiga, då vi stannade upp var tionde meter för att krama varandra och tala om för varandra hur mycket vi gillar varandra. Axel talade om för mig i söndags att han inte minns något, och tur är väl det! :)

Vaknade i söndags med fläskläpp och ingen röst kvar. Rösten är fortfarande lite halvt borta ibland, men det är ganska kul. Kollegorna konstaterade att min nuvarande röst är rätt sexig. Haha! Jag kanske borde passa på att ragga lite..

I övrigt har det mest varit jobb.. Och mycket bokläsande såklart! Men jag har definitivt försummat mina vänner på sistonde, men på fredag blir det sommarlov och då ska jag ta igen massor med svunnen tid!

Ikväll är det möte på jobbet, och sedan jobbar jag torsdag, fredag, lördag, söndag.. Och massor nästa vecka också.. Men pengar är beroendeframkallande! Så nu vill jag bara påminna Petra om att jag behöver ha pengarna för Bulgarienresan snarast, och så vill jag även säga att det blir ett till inlägg eftersom jag blivit utmanad av Petra!


Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0