Ledig?

Jaha, imorse så ringde de från jobbet, så jag ska jobba idag och imorgon. Plus att jag jobbar fre-lör åt Evve. Så mycket för min lediga vecka..

Igår blev det lite shopping dock! Kom hem med två par shorts, två linnen, en kofta, en mascara, en foundation, ett diadem, en slips, en sminkväska och en top. Lovely. Hittade min foundation som jag älskar på kicks, med 50% rabatt! Det är bara att tacka och ta emot.

Nu ska jag göra lunch, och matlåda, sedan ska jag iväg och hälsa på mormor. Sen blir det jobbet!

[woho, jag såg en film igår! Jag kollar aldrig på film nu för tiden, men eftersom jag har en sisådär 20 som jag inte sett så ska jag beta av dem nu!]

Och slutligen, ett litet frågetecken till mina vänner, filmkväll eller spelkväll på lördag?

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Hallå. Jag jobbar 14-19 imorgon. I kassan. När jobbar du?

2006-06-28 @ 13:40:53
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: veronica

Hej hopp.
Ingen aning hur jag hamnade här igentligen, men jag hoppar in här ibland och snokar runt:-) du verkar vara enh mycket intressant person, skriver roliga saker, Blogga på :-) mvh skånetös

2006-06-30 @ 21:12:01
URL: http://veronixa.blogg.se
Postat av: Petra

Pillan. När börjar du jobba/slutar du jobba på måndag? Jag vill hinna med att fixa biljetterna och ta en lagom lång fika och koka ihop våra minisemestrar till nästa vår.

2006-07-01 @ 00:02:50
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0