Nejmen...

Jaha, återigen påstod jag att jag skulle bli bra på att uppdatera. Och vad händer? Närmare bestämt ingenting. Sanslöst. Men nu skriver jag ju i alla fall, det måste ju vara ett bra tecken?

Om en timme så ska jag vandra upp på stan där jag ska fixa tågbiljetter till Lasse- konserten, kolla öppettider på körskolan, handla snus och massor med annat på ICA, kolla tågtider åt Mamma och Pappa... Ja, det finns lite att göra i alla fall. Jag ska dessutom ta tag i garderoben idag, för nu kommer jag inte in där längre. Golvet är fullt av väskor och skor, och det finns inga galgar kvar så jag kan inte hänga upp nytvättade kläder. Vilket JOBBIGT läge att äga så pass mycket kläder. Nej, jag ska sluta klaga.

Oh, har gjort min första beställning någonsin från Asos, det blev skor och väskor och lite annat smått och gott. Några rader längre upp i det här inlägget så märker man ju att jag verkligen behöver fler skor och väskor.. Men det är ju faktiskt riktigt roligt att göra av med pengar. Jag ska in till Eskilstuna imorgon för att shoppa upp mig på lite grejer, man jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Det visar sig helt enkelt.

Nu däremot, så ska jag göra iordning morgonfrisyren till något mer acceptabelt, och jag måste även byta ut pyamasbyxorna mot något annat. Förra gången jag gick i pyamasbyxor på stan så fick jag skäll av både Petra och Mamma.

Tjing!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0