Ännu en lista..

Jag snodde den här av Petra. Listor är alltid skoj!

Tio första:
Första bästa kompis:
Niklas! Gud, alla minnen gör mig alldeles sentimental! :)
Första bil: Min bobbycar! På den var jag helt livsfarlig.
Första kärlek: Det blir nog Niklas här. Vi skulle ju faktiskt gifta oss var det tänkt.
Första husdjur: Katterna, Kurris och Doddo.
Första semester: Troligtvis en Ölandssemester.
Första jobb: Min tid som lagerarbetare på DUKA. Svartjobb iofs, annars får vi välja ICA här.
Första köpta skiva: Arvingarna - Eloise.
Första riktiga kärlek: Den som lever får se.. Om vi inte räknar Travis här..
Första piercing: Öronen vid typ sex års ålder, annars naveln vid 15 år.
Första konsert: Ingen aning.

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: Vin när min bror fyllde förra helgen.
Sista bilfärd: Till jobbet igår morse.
Sista filmen du såg: Oj, kommer inte ihåg. Sista TV-programm var iaf Criminal Minds.
Sista ringda telefonsamtal: Till Mamma igår när hon jobbade.
Sista bubbelbadet: Det minns jag faktiskt inte.
Sista spelade CD: Bruce Springsteen - Darkness on the Edge of Town.
Sista kyss: Jag vill nog inte minnas..
Sista gången du grät: När pappa och jag övningskörde. Jag var så arg att jag började gråta.
Sista måltiden: Frukosten, müsli och fil.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? Nope.
Blivit arresterad? Som tur är så nej.
Blivit kär vid första ögonkastet? Travis! :) Haha.
Varit på tv? Jodå.
Fått ditt hjärta krossat? Nej, jag undviker såntdär.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Haha, ja, till Eva på firmafesten.
Haft ett one night stand? Näe.
Busringt till nån? O ja, alltid när jag var liten.

Sju saker du har på dig:
1. Mysbyxor.
2. Luvtröja.
3. Trosor.
4. Hårsnodd.
5. Hårspännen.
6. Piercing.
7. .. tatuering?

Sex saker du gjort idag:
1. Ätit frukost.
2. Druckit kaffe.
3. Startat en tvättmaskin.
4. Rensat lite gamla papper.
5. Busat med hunden.
6. Bloggat.

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. Mina böcker.
2. Min kalender.
3. Hunden.
4. Kaffe.
5. Sängen.

Fyra personer du kan berätta allt för (Mer eller mindre):
Petra.
Albin.
Mina bröder.

Tre val:
Svart eller vit? Svart, men helst brun.
Sommar eller vinter? Sommaren, vad annars?
Choklad eller chips? Choklad!

Två saker att göra innan du dör.
1. Publicera en bok.
2. Se Bruce Springsteen live.

En sak du ångrar:
1. Att jag inte åkte till Sam direkt när jag fick veta att han var sjuk.

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0