Jag skriver alldeles för mycket onödigheter.

Jag har en malande huvudvärk som min förkylning bjudit mig på, men det för mig ingenting för jag ska klippa mig och färga håret idag! Ruskigt efterlängtat, just nu känns mitt hår bara som något nödvändigt ont! Ny frisyr, färgning + slingor.. Lovely! Jag meddelar senare om hur resultatet blev!

Jag är klar med allt i skolan.. Jag behöver inte ens skriva om hur jäkla skönt det känns. Nu är det inte många dagar kvar, sedan väntar mitt sista och efterlängtade sommarlov! Och vet ni vad? Imorgon är det två månader kvar tills jag drar utomlands i två veckor.. Jag känner för att skrika!

Eftersom man sällan träffar på Petra nu för tiden så vill jag skriva ett litet meddelande till henne;
Din skjorta + en topp ligger här hemma och väntar på dig! Du får hämta upp dem ifall du tar med dig mina jeans! :) Plus att det snart är dags för skissa och gissa!

Sådär.. Börjar skolan om en halvtimme, kanske är dags att dra sig dit. Två lektioner, varav den ena enbart handlar om betygssamtal, sedan blir det frisören. Myspys. Åh! Igår fick jag reda på mitt betyg i Engelsk Skrivkurs - MVG! Skoja INTE om att jag blev överlycklig! Plus att vi fick tillbaka nationella proven i Engelska B - MVG där med. Lovely! Engelska vill jag vara grym på, och det ser ju faktiskt ut som jag är det numera! :)

Nej, nu lämnar jag internet åt sitt öde. Kaffe i skolan, sedan lektioner. Plus att jag inte jobbar idag, det är sällan jag är ledig, så därför ska jag njuta järnet! Jag var ledig igår med, men då njöt jag inte särskilt mycket, jag rensade ut massor med skräp.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Nu händer det inte mycket på din blogg längre. Tråkigt som aset Penrill! Förövrigt så var skjortan skön, men jag hade velat ha den lite längre. Den sitter dock bra när den är uppknäppt och det ser avslappnat ut :)

2006-06-07 @ 01:35:26
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0