Krav från Petra

Petra hade gjort den här listan och ansåg att även jag borde göra den. Sagt och gjort..

PERSONLIGT
1 vad heter du?
Pernilla
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Som tjej, Jolene. Som kille, Achilles.
3. vilket stjärntecken är du? Vattuman
4. när är du född? 22 Januari 1988
5. vart bor du? I metropolen FLEN.
6. vart skulle du egentligen vilja bo om du fick välja? It's always sunny in California!
7. vad vill du bli när du blir äldre? Författare, solbränd och lycklig.

UTSEENDE
1. hur lång är du?
1,62 meter över havet.
2. hårfärg och frisyr? Stort, långt och väldigt blont.
3. ögonfärg? Ibland blåa, ibland gröna.
4. skostorlek? 36 skarpa.
5. har du några piercingar/tatueringar? En piercing och två tatueringar.

FAVORITER
1. film?
Remember The Titans
2. cd? Bruce Springsteen - Greetings from Asbury Park N.J.
3. årstid? Sommar!
4. måltid? Frukost, alltid grymt hungrig då.
5. färg? Brunt!
6. parfym? Dolce Gabbana Feminine
7. tv-program? C.S.I.
8. ämne i skolan? Engelsk Skrivkurs. (Detta lär ändras till hösten, då lär det luta åt Latin.)
9. sysselsättning? Läsa böcker..
10. skådespelare? Bröderna Marx.

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
En gråbrun militärinspirerad sak.
2. vad använder du just nu för skor? Oj, varierar mellan 10 st. Vita Loafers?
3. favoritfärg på kläder? Svart och brunt.
4. favoritmaterial på kläder? Fleece ifall vi bortser från att det är gräsligt.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En stooor vit t-shirt, gråa stuprörsjeans och snygga flats.

RUMMET
1. stort, litet eller mitt emellan?
Mitt emellan, nästan litet.
2. vilken färg på tapeterna? Målade väggar, tre i vitbeige och en i chokladbrunt.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Vitt.
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, 160cm bara åt mig!
5. vad vill du ändra där inne? Väggarna, alla ska gå i mörkt chokladbrunt nu till hösten.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?:
Ja
b) video/dvd? Båda två
c) dator? Nope.
d) stereo?: Nope, lyssnar i DVDn
e) telefon?: Enbart mobilen.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Några träd, en grusplan och lite villor.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, läser och stökar ner.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Hunden när jag inte är hemma.
10. favoritpryl i rummet? Låt se.. Mina böcker, mina andra böcker och alla andra böcker..

BLANDAT
1. var har du i din
a) ficka just nu?
Nada.
b) väska just nu? Snus, iPod, Mobil, plånbok, Skolblock och uppgifter + miljoner onödigheter.
3. vad är du beroende av? Mina två kära följeslagare nikotin och koffein.
4. vilket land kommer du i från? Sverige!
5. vilken sorts lipsyl använder du? Inget för tillfället, väntar på ett som är beställt.
6. vilken religion tillhör du? Jag är ateist, har aldrig konfimerat mig, och har lämnat Svenska Kyrkan.
7. vad köpte du senast? Ett paket strumpbyxor och två dosor Göteborgs Rapé
8. kan du rimma? Hatt - katt ?

There you go, Petra!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Tackar och bugar. Dock lite besviken över att du aldrig är inne på msn.

2006-05-02 @ 23:22:29
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0