Måndag

Oj oj, tänka sig! Jag började direkt att jobba med fördjupningsrapporten efter förra blogginlägget. Det är sällan det händer, något måste ha hänt med mig! Men det är bra, ifall jag blir klar med den idag så kan jag jobba med alla andra grejer i veckan.. Skolarbetena tar verkligen aldrig slut. Först och främst ska jag sätta igång med min Historiauppsats, och jag har inte ens en aning om vad jag ska skriva om. Nutidshistoria är ju bara krig, krig och krig. Finns det verkligen ingenting mer meningsfullt att redogöra för? Jag måste verkligen hitta något bättre ämne. Alla andra ska skriva om krigen, så det vore bra om någon i alla fall tog något nytt ämne. Fast både Vietnamkriget och Koreakriget intresserar mig, så kanske blir det någon av dem.

Nej, nu ska jag jobba vidare med min nuvarande rapport. Sedan ska jag slå en pling till Petra, som troligtvis ligger och sover. Ringer jag innan tre kommer jag väcka henne, och då blir hon inte på bra humör resten av dagen. Så runt halv fyra kan man nog slå en signal! Nu, tillbaka till skolarbetet.

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Vid det laget hade jag hunnit plugga, promenera, bada och städa! Jag upphör aldrig att förvåna.

2006-05-01 @ 22:58:06
URL: http://whoppe.blogg.se
Postat av: Petra

Vid det laget hade jag hunnit plugga, promenera, bada och städa! Jag upphör aldrig att förvåna.

2006-05-01 @ 22:58:06
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0