Monday

Sådärja, nu har jag precis lämnat in den sista uppgiften för året i Kultur&Idéhistoria. Många sidor blev det, men eftersom jag fick tag i en färgskrivare så blev det riktigt bra. Hoppas bara att läraren säger det samma.

Igår gick det helt galet fort att jobba, plus att jag fått ihop 2, kanske 3, extra tider. Pengar pengar pengar.

Idag borde min snygga t-shirt komma på posten, vi får hoppas på det. Plus att novellen "Brokeback Mountain" borde trilla in idag eller imorgon. Härligt härligt! :) Fler böcker är påväg, likaså mera kläder. Jag borde ta och sälja lite kläder snart igen, kanske efter sommaren? Så får det nog bli. Jag ska nog at och sälja lite väskor också, jag har på tok för många. Skor likaså, men inte många har samma fjösiga lilla storlek som mig. Men ni som är intresserade av en väska eller så kan ju höra av er! ;) Finns ett tjugotal att välja på..

Historia nu om tjugo minuter, ska fanimej börja på min uppsats då. Jag måste ta tag i allt nu, det är alldeles för mycket arbeten som ligger och skräpar. I höst måste jag verkligen ta itu med allting på direkten, annars kommer jag aldrig hinna med mina andra åtaganden.

Nej, ska nog kila iväg nu. Några frågor kvarstår dock;
Är Petra i skolan idag?
Jobbar några sköna människor med mig ikväll?
Hur mycket får jag i lön nästa vecka?
Hur jäkla kul ska det bli på lördag?

Hörs! =)

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0