Mycket om lite.

Bloggen lär inte vara alltför aktiv nu under sommaren, då jag istället vill njuta av värmen. En och annan bokrecension kommer att dyka upp, och kanske något annat intressant.

För tillfället så måste jag lägga vartenda öre jag har på Bulgarienresan, vilket innebär att allt annat ställs in. Nog för att jag tjänar en del pengar, men jag har utgifter så det heter duga. Så alla pengar går till semestern, eftersom jag måste få ihop till både resan och fickpengar. Plus att det är mycket att göra nu, allt ska göras klart i skolan, massor med jobb, elevrådet har fullt upp och jag har massor av andra åtaganden. Den tjugonde ska dock lite kollegor hem till mig för grillning och vindrickande, vilket ska bli trevligt. Sedan är det bara saker som måste göras.. Jag blir mer eller mindre galen. Faktiskt.

Nu börjar jag dessutom få panik, då jag ska lämna in en spanskauppsats imorgon som jag inte har börjat på. Jag har dessutom tappat bort pappret som jag måste ha för att kunna skriva, och jag hinner inte plugga ikväll eftersom jag ska jobba. Imorgon är det nationella i engelska, läsförståelse och hörförståelse. Och nu ska jag antingen ge mig i kast med att skriva min uppsats om Vietnamkriget, eller så ska jag ringa Petra och vara i solen fram tills jag måste hem och äta. Det innebär ju iofs skolk, men skoja inte om att jag är sugen på det.

Om man räknar med idag, så behöver jag bara tillbringa 21 dagar i skolan, och sedan är det lov.

Skriv din åsikt
Postat av: Tilda

måste påpeka att jag gillade dagens outfit, Pillan ^^,

tummen upp!

2006-05-11 @ 14:35:17
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Tilda

måste påpeka att jag gillade dagens outfit, Pillan ^^,

tummen upp!

2006-05-11 @ 14:35:32
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Pillan

nice! Den hade blivit ultimat ifall jag hade kommit ihåg mina hängslen.. :) thanks!

2006-05-11 @ 23:03:55
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0