Rubriker är svårt..

Lördagen blev riktigt trevlig trots en viss brist på folk! My är hur skön som helst, men hon är definitivt ingen höjdare på ölspelet! :) Petra chockade både mig och Josefina i söndags morse när hon klev upp samtidigt som mig - vid tio! Känner man Petra så är en sådan händelse rena hjärtattacken! Fantastiskt.. Vi gav oss i kast med att städa iordning i söndags morse, jag diskade, josefina torkade och plcokade in disk i skåpen, och petra dammsög ända tills hon tröttnade på ljudet. Josefina lämnade oss vid halv ett, då Petra och jag hade en riktigt härlig konversation, om precis allt! Planerna för framtiden känns bra, nu hoppas jag bara på att Petra inte hoppar av! :)

På söndagskvällen blev det Skissa & Gissa, Jag och David mot Petra och Albin. David och jag ägde spelet som vanlig till en början, men sen gick det riktigt illa.. Så Petra och Albin knappade in på oss, och vann slutligen. Men det är inte så noga, Davids häst tar ändå priset. (Hästen såg snarare ut som en räv.. Eller nåt.)

Den här veckan kommer att bli ganska tung, då jag jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag och lördag. Men det ger ju uppenbarligen bra med pengar, och det är ju löning på onsdag! Då kan jag börja leva igen! =) Jag ska även hinna göra klart det mesta jag har i skolan nu i veckan/helgen, så att jag bara kan ta det lungt fram tills sommarlovet. För jag behöver verkligen lov, inget tal om saken!

Albin och jag har bestämt att det blir skissa & gissa snarast igen, ska bara få emd David och Petra på det.. Kan vara ett av världens roligaste spel, kommer tvåa efter TP. Jag måste köpa ett TP.... Det får bli på min shoppingtur på fredag!

Nu ska jag ge mig i kast med att skriva en Novell till min engelska skrivkurs.. den ska tydligen vara inne idag, bra planerat av Pernilla!

Skriv din åsikt
Postat av: Petra

Ibland vill jag göra världen uppmärksam på att jag lever, då går jag upp och dammsuger.
Konverastionen var kanon och jag tror inte du anar hur mycket jag ser framemot våra planer.
Tycker dock att vi ska åka till London redan i början på min sista VT och kolla läget osv. Sen drar vi när skolan är över. =)

Jag skulle älska dig om du köper TP, då ska vi lära oss alla frågor utantill!

Nu ska jag begrava mig i Pamsans värld igen. Ciao!

2006-05-22 @ 22:42:40
URL: http://whoppe.blogg.se

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0