Ännu en söndag avklarad.

Återigen söndag, och vi vet ju vad vi tycker om söndagar. Så mycket att göra, så lite energi.. Under hela helgen så borde jag ha tagit itu med en helsikes massa skolarbeten, men så har det inte blivit. Jag vet inte alls vad jag gjort med tiden! Visst, jag har jobbat både lördag och söndag, men lite borde jag ju ha hunnit med därimellan. Så nu sitter jag och snabbskriver en massa uppgifter som ska in imorgon, och det är inte alls en bra idé. Men så fick det helt enkelt bli!

I fredags hann jag ju i och för sig en bit på vägen med släktforskningen, men jag känner lite ånger över allt som jag borde ha gjort nu under helgen.. Kanske en bättring till nästa helg vore en bra idé? Jag får nog lägga på ett kol nu i veckan också, jag jobbar ju bara onsdag, torsdag och lördag. Så det ska jag nog hinna.

Men det jag verkligen vill göra är att njuta av bra filmer, härliga böcker och lite quality time med familjen och vännerna. När ska jag få tid över? Och när jag väl får tid över, se till att ge mig lite tips på sevärda filmer! Jag har dålig koll på alla "de senaste" filmerna, så tips mottages tacksamt! Hösten innebär ju mysiga filmkvällar!

Skriv din åsikt

Skriv vad du tycker:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Tyck till!

Trackback
RSS 2.0